EDITOR D'AUDIÈNCIES / PRODUCT OWNER / GROWTH HACKER (1/07/2019)

El Diari de Sabadell ha passat un procés de renovació integral durant l'últim any, amb resultats reconeguts pel sector (premi Barnils, premi APPEC, mencions de la SND de Chicago...). Ara és el moment de consolidar la redacció i afrontar els nous reptes amb mentalitat digital i de producte, i el lector/usuari sempre al cap.

El món ha canviat i la premsa local ha d’evolucionar, aprofitant el paper i les plataformes multimèdia de la manera més eficient per aportar el màxim valor a subscriptors, lectors i usuaris, i a la ciutat. El nou projecte estarà marcat per audiències ben definides, continguts de qualitat i ben enfocats, i un periodisme útil, amb arrels profundes i de serveis.

A qui busquem?

Busquem un periodista amb mentalitat de producte digital i esperit d'startup per guiar el desenvolupament de les audiències de la capçalera a través del llançament de nous productes editorials. Algú amb passió pel desenvolupament de producte, pel periodisme digital i amb un talent especial per alimentar la conversa digital i crear comunitat.

Professionals amb idees pròpies sobre el futur del periodisme i ganes d’aprendre, innovar i de marcar el camí. Ganes de formar part de la regeneració completa d’un model obsolet, d’empènyer i de contribuïr, tant amb idees com amb feina i motivació. Calen persones proactives, productives i creatives.

És molt desitjable, però no imprescindible ser de Sabadell. Calen persones que aportin a Sabadell des de dins i des de fora.

Cal ser de Sabadell? És molt desitjable, però no imprescindible: volem persones que aportin a Sabadell des de dins i des de fora.

Responsabilitats:

• Responsabilitzar-se de la orientació de producte dels diversos productes editorials (web, canals verticals, newsletters, comunitats de whatsapp, i productes en paper), i de la interacció entre ells, per tal d'aconseguir els objectius marcats (captació, engagement i conversió)

• Planificar el desenvolupament de l’audiència i el llançament de nous productes digitals 

• Conèixer i segmentar les audiències del mitjà en els seus diferents canals

• Proposar nous temes, nous formats i noves narratives per a aconseguir els objectius marcats

• Estar immers en la vida, la cultura, la política i l’actualitat local, promoure la conversa digital i en xarxes socials i aprofundir en el coneixement de les audiències de la capçalera

Qualificacions:

  •2-3 anys d'experiència en gestió de continguts digitals i desenvolupament i implementació d'estratègies de producte per a un públic informat


• Experiència en gestió i creació de productes digitals (tant des de la perspectiva del marketing com de la tècnica)

• Es valorarà formació en marketing i estratègia digital

• Molt bon criteri editorial i excel·lents habilitats per a la redacció periodística i publicitària

• Domini de les eines d'anàlisi i eines digitals, socials i d'audiència (Google Analytics, Chartbeat, etc.)

• Experiències d’èxit en creixement d’audiències i seguiment de mètriques de participació digital, social i d’audiències


• Capacitat de gestió, de treballar per a objectius i d’establiment de fites i KPIs

• Sentit de l'humor i una idea valenta i creativa del periodisme

Què oferim?

• Incorporació immediata

• Salari competitiu

• Entorn dinàmic i innovador

• Formar part central del rellançament d'un diari

Si t'agrada l'oferta i creus que encaixes, escriu a hola@novapress.cat explicant per què vols treballar amb nosaltres i adjunta el teu CV. O bé omple el formulari de més avall.